Sidor

lördag 21 november 2009

julmarknad



Idag kom solen äntligen tillbaka efter det har regnat en hel vecka.Dagen började med lite mys framför tv med pontus och elvira. strax efter lunch hämtade vi upp farmor Ulla och for till julmaknaden i öjebyn jag hade hoppas att hitta någon julklapp där till mamma men det gjorde jag tyvärr inte men det var en tjej där som gkporde namnsmycken och därifrån ska jag beställa ett som är lite längre och som har beloker med båda barnas namn på.Annars var inte marknaden så mycket att hurra över. det var mest stickade ullsaker som de sålde.Sedan böev det middag hemma hos svärfolket vilket är alltid är gott sedan slapp jag tänka på maten i dag också.


Nästa helg på söndag så kommer jag att så på julskyltningen och sälja lite lingon och blåbär kläder så är det någon som vill fynda lite julklappar eller beställa är det bara komma förbi. :) jag hoppas då att det kommer bli fint väder ungefär som i dag för om det regnar är det inte alls kul att stå ute.


Något scrappande blev det inte i dag heller som jag hade tänk men slänger in en bild på något som jag gjort tidigare bla denna som är i Pontus baby album som snart är klart han fyller ju bara fyra i feb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar