Sidor

onsdag 25 november 2009

på gång

äntligen har jag börjat med vattenkannan. Har ett par månader tittat på ritningen och tänk att de där gör jag sedan. Men i tidsdags när vi var förbli kellis på en stund på kvällen för lite scrappande och "lite" surr så började jag med den. jag hann ganska långt med den och inte så svårt till en början heller men sedan blev det knivigt när jag skulle börja med pipen. Hoppas jag hinner få klar den till jul annars får de som ska få den efter jul.

Annars händer det inte så mycket i morgon blir det loppis på nolia och på söndag är det tänk att jag ska stå på stan och sälja lite lingon och blåbär och försöka få lite nya värdior det är lite svårt med det just nu. så jag hoppas och tror att jag får någon ny allafall. nu är det dags för mej och föka trösta en tjurig tös som inte vill sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar